Hej,
Renoverar köket och har då tagit bort golv som bestod av klinkers, plastmatta x2 och sedan fick masonite följa med mattan.
Då lämnas jag med spont direkt efter bjälklag, se bild.
Min fråga är, om detta golv är jämnt och 22mm+ i tjocklek behöver jag något mer än foam/papp innan jag lägger ett tarkett golv?