Hej!
Skulle behöva hjälp med val av fabrikat golvvärme (el)badrum ovanvåning i ett nybyggt hjältevadshus

Hälsningar
 
ska lägga klinker är det tänkt
 
Bob_the_builder
Vi har T2 Quicknet i vårt lägenhetsbadrum. Busenkelt, kabeln är fastlimmad på ett nät som läggs direkt i klinkerfixet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.