Hej.
Planerar badrummet i nybygget. Tänkte mig som på bilden.
Badrummet ligger i entréplan, det är en källar/bottenvåning under i murad isoleca, mellanbjälklaget är 45x220 på cc60 med kortlingar strax brevid hjärtväggen i mitten.
Var sätter jag golvbrunnen ? eller golvbrunnarna ?
kommer ha 22x120 skruvad gles med golvvärmeslingor i och 22mm golv spån över det sen.
Troligen klinker eller nåt som sista skikt.
Planerar badrummet i nybygget. Tänkte mig som på bilden.
Badrummet ligger i entréplan, det är en källar/bottenvåning under i murad isoleca, mellanbjälklaget är 45x220 på cc60 med kortlingar strax brevid hjärtväggen i mitten.
Var sätter jag golvbrunnen ? eller golvbrunnarna ?
kommer ha 22x120 skruvad gles med golvvärmeslingor i och 22mm golv spån över det sen.
Troligen klinker eller nåt som sista skikt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Västernorrland
· 12 011 inlägg
Vanligtvis placeras de väl där dusch eller bad ska vara?
Ja. jag skulle kunna vända badkaret, men sätter jag bara en golvbrunns mitt under som ju är bra om man senare bara vill ha en dusch ? eller ska man ha en ute på golvet också liksom ? Gissar att man vill göra rent nån gång då o då , lite jobbigt om den sitter under badkaret ?Nyfniken skrev:
Placeringen måste ju vara så man kommer åt den under badkaret.N nova383 skrev:
Klicka här för att svara