2 329 läst ·
20 svar
2k läst
20 svar
Glömt vart vi satte upp bärbalk
Ligger ju 2st 45x70 under 220an och ser ut som att det nästan hade gått in en till mellan överkant fönster och den undre, samt nästan en emellan de 2 som sitter, så 4x45 =180 så 180 mm från överkant fönster så är du väl i underkant av 220an iaf
24-25cm över fönstrets överkant borde va mitten caP Patzie skrev:
Tack allihopa för att ni hjälpt mig hitta lösningar. uppskattar ❤️❤️❤️
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden