Ligger ju 2st 45x70 under 220an och ser ut som att det nästan hade gått in en till mellan överkant fönster och den undre, samt nästan en emellan de 2 som sitter, så 4x45 =180 så 180 mm från överkant fönster så är du väl i underkant av 220an iaf
 
  • Gilla
Hammare&Spik
  • Laddar…
Blir det inte frost på panelen som avslöjar balken annars i rätt väderomslag?

Men med bilden som stöd så blev det ju toklätt att sikta rätt
 
Det borde väl gå att se vart panelen är spikad. Därifrån får du också ett ungefärligt mått att jämföra med.
 
  • Gilla
7ender
  • Laddar…
P Pligg85 skrev:
Blir det inte frost på panelen som avslöjar balken annars i rätt väderomslag?

Det har jag inte tänkt på. Smart

Men med bilden som stöd så blev det ju toklätt att sikta rätt
 
T tgr_se skrev:
Det borde väl gå att se vart panelen är spikad. Därifrån får du också ett ungefärligt mått att jämföra med.
Det är också smart!
 
P Patzie skrev:
Ligger ju 2st 45x70 under 220an och ser ut som att det nästan hade gått in en till mellan överkant fönster och den undre, samt nästan en emellan de 2 som sitter, så 4x45 =180 så 180 mm från överkant fönster så är du väl i underkant av 220an iaf
24-25cm över fönstrets överkant borde va mitten ca
Tack allihopa för att ni hjälpt mig hitta lösningar. uppskattar ❤️❤️❤️
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.