A AddeAdd #1 Medlem · 39 inlägg 31 jan 2025 19:03 AddeAdd Medlem 39 inlägg 31 jan 2025 19:03 #1 Vad är det som glittrar i putsen och tegel, det ska vara betonghålsten från 1940. Kan det vara asbest i materialet? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #40-tal #hus #puts #tegel
Vad är det som glittrar i putsen och tegel, det ska vara betonghålsten från 1940. Kan det vara asbest i materialet? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
P Plupp 405730 #2 Anonym 31 jan 2025 19:07 Plupp 405730 Anonym 31 jan 2025 19:07 #2 Knappast asbest, förmodligen är det glimmer du upplever dolomitballast i putsen..
A AddeAdd #3 Medlem · 39 inlägg 31 jan 2025 19:10 AddeAdd Medlem 39 inlägg 31 jan 2025 19:10 #3 Rejäl skrev: Knappast asbest, förmodligen är det glimmer du upplever dolomitballast i putsen.. Tack för återkoppling! Är det nåt hälsofarligt direkt?
Rejäl skrev: Knappast asbest, förmodligen är det glimmer du upplever dolomitballast i putsen.. Tack för återkoppling! Är det nåt hälsofarligt direkt?
P Plupp 405730 #4 Anonym 31 jan 2025 19:11 Plupp 405730 Anonym 31 jan 2025 19:11 #4 A Adoad skrev: Tack för återkoppling! Är det nåt hälsofarligt direkt? Inte mer än vanlig puts som rivs, stendamm är det enda du utsätter dig för..
A Adoad skrev: Tack för återkoppling! Är det nåt hälsofarligt direkt? Inte mer än vanlig puts som rivs, stendamm är det enda du utsätter dig för..
A AddeAdd #5 Medlem · 39 inlägg 31 jan 2025 19:15 AddeAdd Medlem 39 inlägg 31 jan 2025 19:15 #5 Rejäl skrev: Inte mer än vanlig puts som rivs, stendamm är det enda du utsätter dig för.. Tack för återkopplingen! Mvh
Rejäl skrev: Inte mer än vanlig puts som rivs, stendamm är det enda du utsätter dig för.. Tack för återkopplingen! Mvh