Jag brukar kapa, men det är inte nödvändigt om tätningslisten går att dra ner lite, vilket brukar gå.
Det viktigaste är att benen lika i våg och lod, vilket jag tror du gjort.
Bäst är om benen är några mm från golvet, mindre risk att de börjar rosta. Rostrisken är även större om du kapar.
Det viktigaste är att benen lika i våg och lod, vilket jag tror du gjort.
Bäst är om benen är några mm från golvet, mindre risk att de börjar rosta. Rostrisken är även större om du kapar.
Produkter som diskuteras: "tätningslisten"
Tätningslist E-profil vit EPDM-gummi Tesa
För springor 1-3,5 mm
56 kr inkl moms
Läs mer
Klicka här för att svara

