Hejsan!
Vi tänkte ev. bygga en glasvägg (en sån där glasblocksvägg). Den kommer att ligga som en duschvägg.

1.
Måste man armera golvet då på nåt sätt eller är det bara att köra på?

2. Vad använder man för att sätta upp väggen? Kakellim?

Nybörjare är förnamnet. och jag hoppas att nån vänlig själ kan svara!
Tack...
 
T
1. Nej

2. Står i instruktionerna för glasväggen. Brukar vara lim som följer med i paketet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.