Hej!

Vi har hittat en firma som ska renovera. Vi hade tänkt oss ett måttbeställt glasparti enligt bild. Nu säger de att det inte går…vad säger ni? Lösningar?

Vi hade tänkt en fast vägg och någon typ av dörr. Finns det verkligen ingen lösning?

Förslag på vilka jag kan besöka i södra Stockholm för att diskutera? Att det skulle vara en lösning från hyllan förstår vi att det inte är.

Bild

• Skiss av duschinstallation med markerade delar som klämprofil, takfäste och fast glasvägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Globetrot Byggis1976 skrev:
Bild
Duschbyggarna har kontor och showroom i Farsta.

• Gilla
Globetrot
  • Laddar…
B BearTheFear skrev:
Duschbyggarna har kontor och showroom i Farsta.
Jag ska se om de kan hjälpa mig. Firman har sagt att alla lösningar kräver magnet och att det inte går. Jag funderar ändå … man borde väl ev kunna sätta en list / stag som hjälp och ev istället för takfästet dra den till taket?

Någon som har linkade som funkar?

U
Det borde gå.
Söder om Stockholm skulle jag rekommendera Jompas glas. De fixade fast måttbeställd glasvägg till vår dusch.
Vi har ingen dörr, men det är ju inget komplicerat, de gör ju hela bastu’ar i glas.

• Gilla
Globetrot
  • Laddar…
U Utsliten och utdömd skrev:
Det borde gå.
Söder om Stockholm skulle jag rekommendera Jompas glas. De fixade fast måttbeställd glasvägg till vår dusch.
Vi har ingen dörr, men det är ju inget komplicerat, de gör ju hela bastu’ar i glas.
Det är det jag tänker. Man borde kunna fästa en profil som dörren kan gå mot…

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.