Hej
Vi är på G att bygga och har lite funderingar kring glaserat taktegel.
Är det någon som bygger med det ?
Är det mycket dyrare ?
Är glaserat tegel bättre än ex.vis betongpannor eller är det bara en utseende fråga ?
Vilka sorter och fabrikat är att föredra ?
Något annat ?
:)mgb62
 
Förr gav det poäng i fastighetstaxeringen (ja om det angavs vill säja)....
Vet inte om det är poppis idag... men det fastnar inte lika mycket skräp mossa mm. och så kan vanligt... släppa en hel del "ballast" (sand) när dom blir gamla......
priset ingen aning...
 
En prisuppgift:

Enkupigt glaserat "rauenberger gold" färg indisch rot: 245:-/m2, äckligt snygga, men en annan får välja tvåkupiga standardbetongpannor för 50:-/m2
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.