Jag tänker sätta glasbetong i en liten "glugg" mellan kök och en korridor (12 st block).
Jag undrar därför ,vad ska jag använda för typ av fästmassa mellan blocken ?? och något annat man bör tänka på ??
Tacksam för tips ! :)
 
Finns speciellt bruk för glasblock. Glöm heller inte armeringen.
 
N
Neutralt silikon brukar användas
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.