S soniz #1 Medlem · 37 inlägg 31 jul 2005 22:33 soniz Medlem 37 inlägg 31 jul 2005 22:33 #1 Jag tänker sätta glasbetong i en liten "glugg" mellan kök och en korridor (12 st block). Jag undrar därför ,vad ska jag använda för typ av fästmassa mellan blocken ?? och något annat man bör tänka på ?? Tacksam för tips !
Jag tänker sätta glasbetong i en liten "glugg" mellan kök och en korridor (12 st block). Jag undrar därför ,vad ska jag använda för typ av fästmassa mellan blocken ?? och något annat man bör tänka på ?? Tacksam för tips !
S sville #2 Medlem · Skåne · 428 inlägg 1 aug 2005 21:15 sville Medlem Skåne 428 inlägg 1 aug 2005 21:15 #2 Finns speciellt bruk för glasblock. Glöm heller inte armeringen.
N Niq #3 Medlem · 10 549 inlägg 3 aug 2005 16:21 Niq Medlem 10 549 inlägg 3 aug 2005 16:21 #3 Neutralt silikon brukar användas