Nej det blev inte glasbetong,men jag har blivit en jäkel på att kitta fönster.Dessutom tror jag det blivit lite för mycket bunkerkänsla. Dock kommer nog fönstret som inte syns från trädgården bytas ut mot glasbetong när det är dags men det är för att slippa underhållet och att jag inte har nån vettig utsikt vare sig in eller ut.