Hej!
Jag har tänkt att glasa in verandan och har insett att den är för låg på vissa delar så jag tänker byta tak och stomme och använda befintliga fundament till stolparna. Det ligger idag en trall på. Funderar på om den kan ligga kvar och regla på med 70-90 reglar så jag får upp planet i samma nivå som huset samt kan få in lite markisolering under golvet eller är det bättre att riva bort det gamla?
Är ju lättare att regla upp på det och sen lägga nytt golv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder