A Arjan #1 Medlem · 6 inlägg 14 maj 2020 11:11 Arjan Medlem 6 inlägg 14 maj 2020 11:11 #1 Först fick jag skjutdörrar och sen kom plåtslagaren. Och nu finns det glapp mellan plåt och vägg. Om jag tittar på mina andra fönster verkar det att det är limmat ihop. Jag har ingen aning om jag måste limma det, och med vad? Kanske någon vet Glapp på både sidorna Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Mitt fönster Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #glapp #plåt #skjutdörrar #vägg
Först fick jag skjutdörrar och sen kom plåtslagaren. Och nu finns det glapp mellan plåt och vägg. Om jag tittar på mina andra fönster verkar det att det är limmat ihop. Jag har ingen aning om jag måste limma det, och med vad? Kanske någon vet Glapp på både sidorna Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Mitt fönster Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder