Hus tomte
Glad midsommar på er alla där ute i landet

själv kommer ja fira midsommar me en vän å hans sambo å inga mer pga corona å inte ölen corona

kidzen kommer nog tömma poolen på vatten denna midsommar när man ska hålla sej hemma

bara gilla läget å försöka överleva som läget e just nu..

hörs å störs alla där ute
 
Glad midsommar själv Hustomten!
Men tänk på att med de bevattningsförbud som sprider sig i landet (gäller redan här i Halmstad och Laholm) så få ungarna inte skvätta ut för mycket vatten från poolen.
Då får ni återfylla den med mineralvatten för minst 20 kr/liter.

Här har vi just skurat kossornas badkar och fyllt det med 300 liter vatten.
Det räcker kanske till midsommardagen.
Två kor och två kalvar på en äng intill ett nyligen skurat vattenbadkar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Hus tomte
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Glad midsommar själv Hustomten!
Men tänk på att med de bevattningsförbud som sprider sig i landet (gäller redan här i Halmstad och Laholm) så få ungarna inte skvätta ut för mycket vatten från poolen.
Då får ni återfylla den med mineralvatten för minst 20 kr/liter.

Här har vi just skurat kossornas badkar och fyllt det med 300 liter vatten.
Det räcker kanske till midsommardagen.
[bild]
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Glad midsommar själv Hustomten!
Men tänk på att med de bevattningsförbud som sprider sig i landet (gäller redan här i Halmstad och Laholm) så få ungarna inte skvätta ut för mycket vatten från poolen.
Då får ni återfylla den med mineralvatten för minst 20 kr/liter.

Här har vi just skurat kossornas badkar och fyllt det med 300 liter vatten.
Det räcker kanske till midsommardagen.
[bild]


Tror nog att vi håller oss under 100L/dag när dom leker som värst

Kanske fyller 200L på 3-5dar allt beror lite på hur mycket sol å lek d varit i poolen

vet inte exakt mängden vatten som fylls men så lite man bara kan ska man kanske påpeka
 
EvaMLin
Tack! Och trevlig midsommar till er oxå!
Själv tänker jag definitivt fira med Corona+lime & lite annat på soldäcket vid poolen. Självklart med ordentliga avstånd och ’coronahälsningar’ :D
 
Glad midsommar

 
  • Ledsen
EvaMLin
  • Laddar…
optimum
Regn i Malmö?, det går över
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.