Hus tomte
Verktygstokig
· Södra Stockholm
· 671 inlägg
Hus tomte
Verktygstokig
- Södra Stockholm
- 671 inlägg
Glad midsommar på er alla där ute i landet
själv kommer ja fira midsommar me en vän å hans sambo å inga mer pga corona å inte ölen corona
kidzen kommer nog tömma poolen på vatten denna midsommar när man ska hålla sej hemma
bara gilla läget å försöka överleva som läget e just nu..
hörs å störs alla där ute
själv kommer ja fira midsommar me en vän å hans sambo å inga mer pga corona å inte ölen corona
kidzen kommer nog tömma poolen på vatten denna midsommar när man ska hålla sej hemma
bara gilla läget å försöka överleva som läget e just nu..
hörs å störs alla där ute
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Glad midsommar själv Hustomten!
Men tänk på att med de bevattningsförbud som sprider sig i landet (gäller redan här i Halmstad och Laholm) så få ungarna inte skvätta ut för mycket vatten från poolen.
Då får ni återfylla den med mineralvatten för minst 20 kr/liter.
Här har vi just skurat kossornas badkar och fyllt det med 300 liter vatten.
Det räcker kanske till midsommardagen.
Men tänk på att med de bevattningsförbud som sprider sig i landet (gäller redan här i Halmstad och Laholm) så få ungarna inte skvätta ut för mycket vatten från poolen.
Då får ni återfylla den med mineralvatten för minst 20 kr/liter.
Här har vi just skurat kossornas badkar och fyllt det med 300 liter vatten.
Det räcker kanske till midsommardagen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hus tomte
Verktygstokig
· Södra Stockholm
· 671 inlägg
Hus tomte
Verktygstokig
- Södra Stockholm
- 671 inlägg
KnockOnWood skrev:
Glad midsommar själv Hustomten!
Men tänk på att med de bevattningsförbud som sprider sig i landet (gäller redan här i Halmstad och Laholm) så få ungarna inte skvätta ut för mycket vatten från poolen.
Då får ni återfylla den med mineralvatten för minst 20 kr/liter.
Här har vi just skurat kossornas badkar och fyllt det med 300 liter vatten.
Det räcker kanske till midsommardagen.
[bild]
KnockOnWood skrev:
Glad midsommar själv Hustomten!
Men tänk på att med de bevattningsförbud som sprider sig i landet (gäller redan här i Halmstad och Laholm) så få ungarna inte skvätta ut för mycket vatten från poolen.
Då får ni återfylla den med mineralvatten för minst 20 kr/liter.
Här har vi just skurat kossornas badkar och fyllt det med 300 liter vatten.
Det räcker kanske till midsommardagen.
[bild]
Tror nog att vi håller oss under 100L/dag när dom leker som värst
Kanske fyller 200L på 3-5dar allt beror lite på hur mycket sol å lek d varit i poolen
vet inte exakt mängden vatten som fylls men så lite man bara kan ska man kanske påpeka
Klicka här för att svara
