har en gjutjärns brunn som avloppsbrunn i tvättstugan ! ska kakla o klinka där hade ni då bilat upp denna brun o ersatt den med plast eller ska jag låta den vara kvar ?
 
Bila upp och byt annars kanske det dröjer 20-30 år till nästa gång du får en sån chans.
rogge
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.