W wbghandi #1 Medlem · 46 inlägg 25 sep 2006 16:14 wbghandi Medlem 46 inlägg 25 sep 2006 16:14 #1 har en gjutjärns brunn som avloppsbrunn i tvättstugan ! ska kakla o klinka där hade ni då bilat upp denna brun o ersatt den med plast eller ska jag låta den vara kvar ?
har en gjutjärns brunn som avloppsbrunn i tvättstugan ! ska kakla o klinka där hade ni då bilat upp denna brun o ersatt den med plast eller ska jag låta den vara kvar ?
R rogge_vvs_pl #2 Medlem · 514 inlägg 25 sep 2006 18:14 rogge_vvs_pl Medlem 514 inlägg 25 sep 2006 18:14 #2 Bila upp och byt annars kanske det dröjer 20-30 år till nästa gång du får en sån chans. rogge