H
Gjöt min första platta en liten sådan för ett par veckor sedan.
Denna är bara slodad.
Dock blev jag lite missnöjd då vi ville ha grov yta då det är stall.
Det blev lite för blankt för oss.
 
  • Nyslodad betongplatta med jämn yta omgiven av grus och formbrädor, belägen i en skogsmiljö.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
En apelsin
  • Laddar…
H Hallerudsbo skrev:
Gjöt min första platta en liten sådan för ett par veckor sedan.
Denna är bara slodad.
Dock blev jag lite missnöjd då vi ville ha grov yta då det är stall.
Det blev lite för blankt för oss.
Hej! Tack! Har du nån bild på hur golvet ser ut idag?
 
H
Jag drog bara av med slodan.
Och ville bara ett golv som va plant men ska va grovt i utan.
Dock blev det lite för slätt för mig.
Var ju första gången jag gjöt
 
  • Nylagt betonggolv i en verkstad med träklädda väggar, ett fönster och byggnadsställning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Inomhusvy av en nyligen gjuten, slät betonggolv och en vägg klädd i ljust trätimmer med två små fönster.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ramlade in här när jag sökte på gjuten platta. Hur har det gått med allt? Hoppas du fått det åtgärdat.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.