Hej, ber om ursäkt i förväg för en dum fråga. Om jag gjuter en platta för tillbyggnad & jag märker framöver att det inte är exakt den höjd som jag beräknat det för utan behöver höja nivån på tillbyggnadens golv, går det att lappa & lösa på ngt sätt & då hur?
Ska ha golvvärme om det spelar roll.