Hej!

Är det någon som har tips eller kan berätta hur jag bäst gjuter ett par plintar. De skall vara rätt rejäla och jag tänkte använda justerbara plintskor i dem.
Behöver jag armering i dem eller ? Kan jag dryga ut betongen med småsten?
TACK
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.