T trivselkungen #1 Medlem · 3 inlägg 18 jun 2003 15:20 trivselkungen Medlem 3 inlägg 18 jun 2003 15:20 #1 Är det någon som vet om man kan gjuta plattan själv, dvs vibra, glätta osv själv eller är det motsvarande rymdteknik, måste man ha 7 års högskola? Finns det någon som gjort det själv?
Är det någon som vet om man kan gjuta plattan själv, dvs vibra, glätta osv själv eller är det motsvarande rymdteknik, måste man ha 7 års högskola? Finns det någon som gjort det själv?
KarlXII #2 Medlem · 3 348 inlägg 18 jun 2003 16:21 KarlXII Medlem 3 348 inlägg 18 jun 2003 16:21 #2 Du har inte kikat i tråden "Platta på G" va?