Tänkte bygga ut vår källar/mellanplans entre till en grov entre på ca 12kvm
Konstuktionen kommer att vara fäst i huskroppen (timmer kåk) och sedan stå på en betongplatta.
Frågan är den om det räcker med endast en 10cm tjock betongplatta eller om den måste votas åxå?