Tänkte bygga ut vår källar/mellanplans entre till en grov entre på ca 12kvm
Konstuktionen kommer att vara fäst i huskroppen (timmer kåk) och sedan stå på en betongplatta.
Frågan är den om det räcker med endast en 10cm tjock betongplatta eller om den måste votas åxå?
 
Jag röstar för en vot ..............en dec djup och två dec bred..........ett par tolvor därnere, sen håller det nog .......:)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.