torbeno skrev:
Ett firmanamn jag tycker du skall lägga på minnet. Vettigt i alla avseenden enligt mig
Håller med, men det "jobbiga" är att firman har rykte om sig att vara dyra.

Och går jag in på http://www.bynor.se och kollar vad det hade kostat om jag köpt materialet där hade det kostat 570kr ink. moms och frakt.

Men tittar man på sista raden 1559kr så är det ju ett helt ok pris...
 
Grattis till blackadder som gissade närmast.

Jag tycker du ska berätta vad firman heter. De verkar ju uppenbarligen vara intresserade av att ställa upp för sina kunder, har högst rimlig kostnad för servicebil och ett rätt rimligt påslag på materialet. En sån firma man gärna anlitar.
 
  • Gilla
eddie_bergh
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.