Är de någon här som satt
2 stycken tunna gipsskivor instället för 1x13 mm?
För visst bör liknande ljudfördelar med 2x6.5mm uppkomma som att sätta 2x13mm (även om tjockare är bättre) ?
Jag vill bibehålla bredden på väggen. Så min fråga om det vore vettigt att göra såhär?