Hehe tackRejäl skrev:
Är inte orolig så sätt utan snickaren har gjort sitt & jag ska slutföra själv. Så var lite osäker över dem om det fanns en tanke bakom, & det gjorde det ju. Tack!
Generellt så används 900mm gipsen till uppreglingar om 300 c/c eller 450 c/cJ jamaica skrev:
1200 mm gips till 600 c/c samt att den går o använda till 300 c/c ytterväggen du har med osb kan du använda vilken som, tänk på att förskjuta skarvarna på osb och gips så att båda skarvar inte livar med varandra..
Ok då är jag med! TackRejäl skrev:
Klicka här för att svara
