Hur gör man lättast om man vill sätta upp gipsskivor på liggande reglar?? Skulle hellst vilja slippa kottla i i varje skarv. Nån som har något bättre förslag???
Jag skruvade stående OSB på liggande reglar (45*45), använde småbitar av OSB (250*450) som understöd läng långkanterna.
Sedan var det bara att gipsa hela klabbet som vanligt