Håller på och sätter lister men får av någon konstig anledning ett glapp i nederkant när jag sätter runt hörn.
Har provat att sätta en kloss mellan anhållet och listen när jag sågar men det hjälper inte.
Någon som har nåt tips?
Har provat att sätta en kloss mellan anhållet och listen när jag sågar men det hjälper inte.
Någon som har nåt tips?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara