En aning nöjd med att ha förvandlat ett ”äckelskåp” under diskbänken till ett nästan modernt återvinningsskåp.
Jag köpte stadiga expansionsbeslag, och byggde ihop en låda av plywwood som jag målade och silikonade för säkerhets skull.
Jag monterade expansionsbeslag och låda i skåpet, och sen använde jag mig av befintliga dörrar för att skapa en lådfront.
Återvinningskärlen från Rusta passade perfekt. Känner mig supernöjd med denna budgetlösning. Nästa projekt blir att måla alla köksluckor
Jag köpte stadiga expansionsbeslag, och byggde ihop en låda av plywwood som jag målade och silikonade för säkerhets skull.
Jag monterade expansionsbeslag och låda i skåpet, och sen använde jag mig av befintliga dörrar för att skapa en lådfront.
Återvinningskärlen från Rusta passade perfekt. Känner mig supernöjd med denna budgetlösning. Nästa projekt blir att måla alla köksluckor
Jag såg ett litet problem i hur utdragsskenorna skulle monteras om jag behöll dörrarna.Patrik V. skrev:
Sen kunde lådan bli ett uns bredare
Dessutom förenklas arbetsflödet i köket. Jag behöver bara dra ut lådan så ligger kompostlådan rakt ner, jämfört med att öppna dörrarna, böja mig och dra ut lådan för att komma åt komposten eller andra skräpbyttor.
Produkter som diskuteras: "komposten"
Kompost 200 liter mörkgrå Biolan
Effektiv året-runt-kompostering
6 205 kr inkl moms
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden