31 773 läst ·
359 svar
32k läst
359 svar
Gasstream ett och två punkterade
Naiv?Bengt1964 skrev:
Tyskland har infört 3 års fängelse för folk som sprider ryska lönger.
Tkr Sverige borde göra de med.
Slava ukraini.
Du svarar med nått annat.T Titagurgi skrev:
Du skriver att Trump suger Putins kuk.
Jag skickade två klipp där han skäller ut Tyskland och Nato för att de inte rustar upp mot ryssen och för att tysken gör sig beroende med rysk gas. Ska du få tre års fängelse tycker du?
Finns oberoende källor och utredningar som pekar på att Putin stödde Trump med pengar.Bengt1964 skrev:
Slava ukraini.
Kolla vad Biden sa om nordstream redan i februari. Dem ända som tjänat på detta är USA som nu säljer gas till EuropaO [old rusty] skrev:En av två
Ryssarna:
För att hota, mobba, anektera annat land eller för att kunna spela norge-ledningen och sen säga "vi råkade också ut för det!!1!".
USA:
Dom har sagt att NS2 aldrig skulle bli av om Ryssland gick in i Ukraina. Kanske bara ett sent uppfyllt löfte? Nu när Tyskland verkar klara denna vintern.
Lite 50:50 för min del. Skulle inte bli förvånad oavsett vem av dom två.
Högoddsare: Schweiz.![]()
Medlem
· Blekinge
· 12 227 inlägg
Knappast.Stizze80 skrev:
Ryssland drivs som ett kriminellt bolag.
Gazprom har stoppat leveranser i brott mot kontakten. Kan lika gärna vara en väg ut ur saftiga böter för kontraktsbrott.
du har alltså varit medlem i över två år men väljer att dina enda två meddelanden ska handla om ett felaktigt påstående som nyttiga idioter redan tagit upp och blivit motbevisade 2-3 gånger…. Stabilt bidragStizze80 skrev:
Jag ser en tydligt mönster här i tråden.
JanneJanne123
Husägare
· Stockholm
· 2 911 inlägg
JanneJanne123
Husägare
- Stockholm
- 2 911 inlägg