P
Fairlane Fairlane skrev:
Jag tror inte du läste vad det faktiskt stod.on". Ur det kom att folk även har en massa alternativa sanningar om en massa andra saker. Just i detta fall är det än så länge spekulationer.
Jo jag läste noga. Du får du nog läsa det jag citerade igen. Det avslutas med:

... i detta fall verkar exempelvis ett gammalt klipp på Biden taget ur kontext ha fastnat rätt bra."

Andemeningen är tydlig, typ nåt i stil med "jag som sitter på sanningen jag är trött på foliehattar och dom måste bemötas." när ingen vet vem som ligger bakom (utom dom skyldiga såklart)

(Jag tycker också det lutar åt att Putin ligger bakom detta btw.)
 
R RoAd skrev:
Källa tack.
Kl7 släpps informationen på pressträffen.
 
R
Mulvaden skrev:
Jo jag läste noga. Du får du nog läsa det jag citerade igen. Det avslutas med:

... i detta fall verkar exempelvis ett gammalt klipp på Biden taget ur kontext ha fastnat rätt bra."

Andemeningen är tydlig, typ nåt i stil med "jag som sitter på sanningen jag är trött på foliehattar och dom måste bemötas." när ingen vet vem som ligger bakom (utom dom skyldiga såklart)

(Jag tycker också det lutar åt att Putin ligger bakom detta btw.)
Nej det där är en total vantolkning av det jag skrev.
 
  • Gilla
Fairlane
  • Laddar…
R
T Titagurgi skrev:
Kl7 släpps informationen på pressträffen.
Då kanske vi ska lugna oss tills dess? Om det nu inte är du som ska hålla pressträffen och valt att delge oss på BH förhandsinformation.
 
R RoAd skrev:
Då kanske vi ska lugna oss tills dess? Om det nu inte är du som ska hålla pressträffen och valt att delge oss på BH förhandsinformation.
Ukraina är redan inne i Nato.
Vlafolf putler är dömd.
 
P
R RoAd skrev:
Nej det där är en total vantolkning av det jag skrev.
Enligt dig. Inte enligt mig. Du kopplar i ditt inlägg ihop ett allmänt resonemang med exempel från trådämnet, varpå effekten blir lite knasig. Enligt mig. Inte enligt dig.
 
Mulvaden skrev:
Enligt dig. Inte enligt mig. Du kopplar i ditt inlägg ihop ett allmänt resonemang med exempel från trådämnet, varpå effekten blir lite knasig. Enligt mig. Inte enligt dig.

…. Snömos….
 
  • Gilla
RoAd
  • Laddar…
R
T Titagurgi skrev:
Ukraina är redan inne i Nato.
Vlafolf putler är dömd.
Det känns som om du bara tramsar nu. Tråkigt för detta är ju ett ganska allvarligt ämne.
 
  • Gilla
mikethebik
  • Laddar…
R RoAd skrev:
Det känns som om du bara tramsar nu. Tråkigt för detta är ju ett ganska allvarligt ämne.
Tramsar?
De är du som tramsar som ej jämför Putin med Hitler.
 
Helt sjukt att folk blir så känslomässigt engagerade i just denna konflikt.

Jag är gammal nog att komma ihåg Andra Kongokriget. Sex miljoner döda och ingen brydde sig.

Och det finns ett gäng andra krig som pågår just nu, som ingen bryr sig om.

Men samtidigt så är det förståeligt att folk blir helt hysteriska, givet den mängd propaganda som pumpas ut kring just denna konflikt.

 
  • Arg
Huddingebo
  • Laddar…
Kilrain Kilrain skrev:
Helt sjukt att folk blir så känslomässigt engagerade i just denna konflikt.

Jag är gammal nog att komma ihåg Andra Kongokriget. Sex miljoner döda och ingen brydde sig.

Och det finns ett gäng andra krig som pågår just nu, som ingen bryr sig om.

Men samtidigt så är det förståeligt att folk blir helt hysteriska, givet den mängd propaganda som pumpas ut kring just denna konflikt.

[media]
Kilrain Kilrain skrev:
Helt sjukt att folk blir så känslomässigt engagerade i just denna konflikt.

Jag är gammal nog att komma ihåg Andra Kongokriget. Sex miljoner döda och ingen brydde sig.

Och det finns ett gäng andra krig som pågår just nu, som ingen bryr sig om.

Men samtidigt så är det förståeligt att folk blir helt hysteriska, givet den mängd propaganda som pumpas ut kring just denna konflikt.

[media]
Då är det alltså whataboutism som ska in på lodrät rad nr 4. Perfekt sett för att relativisera kriget och försök att inte skapa opinion. Förutom att man framstår som en hjärtlös lort så framstår man också som svagsint som inte lyckas hålla två tankar i huvudet samtidigt.
.
 
  • Gilla
JockeHX och 3 till
  • Laddar…
P
Hade Trump varit president nu så hade vi inte haft några problem. Han var lite före sin tid. Folk kommer inse när vi når botten.

 
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Kilrain Kilrain skrev:
Helt sjukt att folk blir så känslomässigt engagerade i just denna konflikt.

Jag är gammal nog att komma ihåg Andra Kongokriget. Sex miljoner döda och ingen brydde sig.

Och det finns ett gäng andra krig som pågår just nu, som ingen bryr sig om.

Men samtidigt så är det förståeligt att folk blir helt hysteriska, givet den mängd propaganda som pumpas ut kring just denna konflikt.

[media]
Rysstroll.
 
  • Gilla
Huddingebo och 1 till
  • Laddar…
Bengt1964 skrev:
Hade Trump varit president nu så hade vi inte haft några problem. Han var lite före sin tid. Folk kommer inse när vi når botten.

[media]
Nej.

Trump suger av Putin.
 
P
Kilrain Kilrain skrev:
Helt sjukt att folk blir så känslomässigt engagerade i just denna konflikt.

Jag är gammal nog att komma ihåg Andra Kongokriget. Sex miljoner döda och ingen brydde sig.

Och det finns ett gäng andra krig som pågår just nu, som ingen bryr sig om.

Men samtidigt så är det förståeligt att folk blir helt hysteriska, givet den mängd propaganda som pumpas ut kring just denna konflikt.

[media]
Är du inte klok? Ukraina strider för oss.
Afrikaner har inte gjort annat än att kriga, det var kanske därför vi utvandrade från Afrika.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.