Hej!
Har en större gasspis som drivs från ca 10 kg flaskor.
Funkar jättebra, men på sistone har spisen slocknat innan flaskan är riktigt tom (gissar kanske 20% kvar).
Nån som vet vad som är fel?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.