Hej
Är det en risk att ha gasolkamin eller är dagens kaminer mycket säkra? Bör man ha gasvarnare i stugan?
Funderar på att skaffa en kamin då vi bara har underhållsvärme i stugan. Borde väl bli billigare i längden om man, som nu under corona, åker dit och jobbar då och då.
Har ni förslag på en bra och säker gasolkamin som räcker till uppvärmning av 30kvm?
 
Alternativet kanske kan vara en etanolkamin, ett säkrare alternativ som väl dock inte ger lika mycket värme?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.