Hej
Är det en risk att ha gasolkamin eller är dagens kaminer mycket säkra? Bör man ha gasvarnare i stugan?
Funderar på att skaffa en kamin då vi bara har underhållsvärme i stugan. Borde väl bli billigare i längden om man, som nu under corona, åker dit och jobbar då och då.
Har ni förslag på en bra och säker gasolkamin som räcker till uppvärmning av 30kvm?