Vi har en gashäll för gasol med fyra lågor.
Den har fungerat ok men nu har två av lågorna börjar strula. Jag har rensat munstyckena men ingen skillnad.
Vad som händer är att lågorna tänds och brinner så länge jag håller reglaget nertryckt.
Så snart jag släpper upp det slocknar lågan.
Någon som känner till om det finns någon tändsäkring i anslutning till reglaget?