GASOL är det vi pratar om och det framgår inte om IKEAs häll kan köras på GAS. Om man har stadsgas eller naturgas in i huset skulle man väl kunna säga GAShäll.
Den är bara 68cm bred och det är kanske för smalt om man vill använda fler brännare än två åt gången. 90cm borde den vara eller bara ha fyra brännare.