Förlåt mig nu om jag om jag verkar löjligt korkad:(
men säg att jag skulle vilja ha den gashällen som jag länkat till, som ni för övrigt gärna får säga vad ni tycker om!
är de då Gas eller Gasol??
eeh, i vårt fall så blir de ju behörig installatör;)


http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50154170
 
GASOL är det vi pratar om och det framgår inte om IKEAs häll kan köras på GAS. Om man har stadsgas eller naturgas in i huset skulle man väl kunna säga GAShäll.

Den är bara 68cm bred och det är kanske för smalt om man vill använda fler brännare än två åt gången. 90cm borde den vara eller bara ha fyra brännare.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.