1 105 läst ·
5 svar
1k läst
5 svar
Gashäll ovanpå utdragbara lådor?
Kan man ha en gashäll ovanpå en bänk med utdragbara lådor? Tex denna http://www.ikea.com/webapp/wcs/stor...p;langId=-11&parentCats=15576*15720*15725
Hur mycket utrymme behöver hällen? Man vill ju inte gärna rycka av gasledningen bara för att det är gott om bestick i översta lådan... :
Hur mycket utrymme behöver hällen? Man vill ju inte gärna rycka av gasledningen bara för att det är gott om bestick i översta lådan... :
Den jag slängde in byggde ca 50 mm. med 40 mm. bänkskiva så var det inga problem, dock behönver man lite plats bakom för avstängningsventil och slang, tror vi drog in lådorna 80mm. baktill i mitt fall.
Do it! 
Kan du länka till den och vad gav ni?Gummigum skrev:
Kollade på http://ww.smeg.se men hittade ingen bellinihäll.
http://www.ggm.nu/index.php
Hallojsan,
Här kan Du ju se en hel del av deras utbud. Bellini 70 med gjutjärnsgaller å vred på framkant. Det finns en hel del å välja på i Smegs utbud annars om inte 70 cm passar. Ursprungligen hade jag tänkt att enbart smacka in en 'standard' men jag fick ffem ja egentligen sex 'plattor' istället. Inbyggnadsmått enbart 56 cm!!!! Och jag har utdragsbar låda under
)
Hallojsan,
Här kan Du ju se en hel del av deras utbud. Bellini 70 med gjutjärnsgaller å vred på framkant. Det finns en hel del å välja på i Smegs utbud annars om inte 70 cm passar. Ursprungligen hade jag tänkt att enbart smacka in en 'standard' men jag fick ffem ja egentligen sex 'plattor' istället. Inbyggnadsmått enbart 56 cm!!!! Och jag har utdragsbar låda under
Klicka här för att svara