Den jag slängde in byggde ca 50 mm. med 40 mm. bänkskiva så var det inga problem, dock behönver man lite plats bakom för avstängningsventil och slang, tror vi drog in lådorna 80mm. baktill i mitt fall.
 
Halloj,
Inga problems. Vi drog inte ens in lådorna utan allt fick plats baktill ändå. Vi valde en Bellinihäll ifårn Smeg, och det funkade hur bra som helst. Just den har ett mkt litet inbyggnadsmått.
 
Gummigum skrev:
Halloj,
Inga problems. Vi drog inte ens in lådorna utan allt fick plats baktill ändå. Vi valde en Bellinihäll ifårn Smeg, och det funkade hur bra som helst. Just den har ett mkt litet inbyggnadsmått.
Kan du länka till den och vad gav ni?

Kollade på http://ww.smeg.se men hittade ingen bellinihäll.
 
http://www.ggm.nu/index.php

Hallojsan,


Här kan Du ju se en hel del av deras utbud. Bellini 70 med gjutjärnsgaller å vred på framkant. Det finns en hel del å välja på i Smegs utbud annars om inte 70 cm passar. Ursprungligen hade jag tänkt att enbart smacka in en 'standard' men jag fick ffem ja egentligen sex 'plattor' istället. Inbyggnadsmått enbart 56 cm!!!! Och jag har utdragsbar låda under :-))

 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.