Någon som kan förklara för mig varför Garos, och en del andra tillverkares, fasskenor för 1-fas har kammar snarare än klor som deras skenor för 2- och 3-fas? Att behöva montera dem tillsammans med eventuella RK-ledare i hissklämman snarare än direkt bakom skruven känns fel. Vad är det jag missar? Finns det någon bra anledning till inte 1-fasskenan är som de andra skenorna? Vad jag kan se så har t.ex. Hager klor på alla sina skenor.
Redigerat:
Jag hittar dock inga bilder på E2142838. Finns ju möjligheten att jag beställt eller fått fel skena från nätbutiken. Någon som har koll på Garos sortiment och kan bekräfta eller dementera att enfasskenan verkligen ser ut så här?
Klicka här för att svara


