M Mjärn #1 Medlem · 1 068 inlägg 23 apr 18:01 Mjärn Medlem 1 068 inlägg 23 apr 18:01 #1 Roboten kör in i laddstationen men batteriet laddas inte. Jag ruckade lite på roboten och i ett visst läge så laddade den. Men så kan jag inte behöva hålla på? Den är bara ett år gammal.. Vad kan detta bero på? Hur skulle det kunna tänkas åtgärdas? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #gardena #ladda #sileno
Roboten kör in i laddstationen men batteriet laddas inte. Jag ruckade lite på roboten och i ett visst läge så laddade den. Men så kan jag inte behöva hålla på? Den är bara ett år gammal.. Vad kan detta bero på? Hur skulle det kunna tänkas åtgärdas?
E etompau #2 Medlem · Skåne · 13 386 inlägg 23 apr 19:20 etompau Medlem Skåne 13 386 inlägg 23 apr 19:20 #2 Rengör laddblecken på klippare och laddstation. Använd ex. en scotch-svamp eller fint sandpapper. Detta bör göras 1-2 gånger/klippsäsong.
Rengör laddblecken på klippare och laddstation. Använd ex. en scotch-svamp eller fint sandpapper. Detta bör göras 1-2 gånger/klippsäsong.