Calle Anka skrev:
Kunde inte din man kommit på någon lösning innan vi blev involverade? I mitt hem verkar denna typ av frågor vara mansdominerade....liksom att lufta element, flippa tillbaka automatsäkringen, ploga garageuppfarten etc ;)
Ja men usch på dig att komma med något så dumt! ;D ;D ;D Du menar väl inte att du vill beröva oss mycket hårt arbetande "spika-skotta-måla-gräva-bygga-fantaster" något att skratta åt de få stunder vi lyckas slita oss loss och sitta framför datorn (sisådär 2 minuter i v)? 8) Nej jag vill ha MER!!! Frågar man inget får man inget veta...och det finns inga dumma frågor...eller hur? 8) ;D

Så där ja, otäcka elaka medforumister... ;) NU står NYA LILLA bilen tryggt och säkert i STORA garaget med en ny, 8cm lång antenn inköpt på Mekonomen. Slutet gott allting gott! :D

jureit skrev:
Vem fick du den av? En kärleksgåva från maken?
Jaaaa! :D Precis så var det, på alla hjärtans dag! :D :-*

svartjobbarn skrev:
en annan variant kan ju vara att bila upp golvet i garaget och gräva ur så att inte antennen slår i ! ;D
::) Sorry, det har Fasting65 redan kommit med:
Fasting65 skrev:
Jag tycker du ska bila ur garagegolvet och gräva ur en sisådär 30 cm och gjuta ny platta.

::) ::) ::)
Fast kul är det! ;D

[quote author=Calle Anka
Kunde inte din man kommit på någon lösning innan vi blev involverade?[/quote]

Yess! Bilarnas krig, och Volvo står i skottlinjen.

KoW

jag har inga problem med att antennen tar i, har 3 meter höga garageportar- i traktordelen! Tips!-bryt av antennen o lyssna på cd! ;D

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.