Riktigt fint golv, det där vill man ju inte köra in med dubbdäck på. =)
Men en fundering hur kommer det sig att du inte valde att ha dessa pampiga fönster mot vattnet?

L
T TypRätt skrev:
Riktigt fint golv, det där vill man ju inte köra in med dubbdäck på. =)
Men en fundering hur kommer det sig att du inte valde att ha dessa pampiga fönster mot vattnet?
Pgr av prickmark så kunde jag bara placera garaget i denna vinkel och för att få plats med tre portar i framkant så kunde jag bara välja att ha de stora fönstrena ut mot infarten. Anledningen till fönstren var för att få garaget att kännas mindre som en stor klump och istället flyta ihop med husen som alla har samma fönster / färg osv.

• Flygbild över ett bostadsområde med ett garage markerat. Garaget har stora fönster mot infarten för att smälta in visuellt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Byggaren Bengt och 3 till
  • Laddar…
engs
Ja jäkla fint golv, man kan tro det ska vara en bowling- eller dansbana. 👍

L
Blev jäkligt bra men repor syns överallt i den genomskinliga expoyn på toppen, men väldigt lättstädat :)

L lindmark_85 skrev:
Allt är klart sen länge men glömde lägga upp fler bilder. Ett par kassa från insidan
Fråga: Är rännorna i golvet anslutna till något? Jag har samma lösning men ingen anslutning så måste hela tiden suga ur vattnen då de blir fulla. Specielt nu på vintern när man kör in bilen med snö på. Då blir det dagligen uppsugning av vatten.

L
Samma lösning som dig, men inte lyckats fylla upp dem.

• Gilla
Freerole
  • Laddar…
Grymt snyggt! Tack för inspirationen!

• Gilla
lindmark_85
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.