Renoverare
· 26 inlägg
Hejsan, är i startgroparna med ett garagebygge och har kört fast i planeringen... Jag bor i ett gammalt hus och har nu hittat ett uthus av liggande timmer som jag tänkte flytta till min tomt och göra ett garage av. Kommunen har gett muntligt lov. Varför jag väljer att flytta en gammal byggnad är för att det ska passa in i den gamla miljön och att jag har den kunskapen att genomföra det. Måtten är 5.5*9,7m och tänkte mig en dörr på gaveln alltså på 5.5 metersväggen. Nu till problemet, jag skulle även vilja ha ett biltak i anslutning till denna byggnad men har ingen aning om hur jag ska få den att se så naturlig ut som möjligt.... Kom gärna med förslag både möjliga och mindre möjliga. Laddar upp en halvdålig bild på byggnaden.
Tackar
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Stockholm
· 4 633 inlägg
Renoverare
· 26 inlägg
Javisst menar jag carport, kallas biltak i mina trakter. Tack för förslaget.Workingclasshero skrev:
Bra tips, har själv aldrig hört ordet tidigare men när jag sökte på det hittade jag denna som ser ut som vad TS efterfrågade och vad jag själv hade gjort.H Huzzbutt skrev:
http://www.partelowhus.se/produkter/shoup-vagnslider.php
Klicka här för att svara
