Hej, nån som är kunnig på hur man bör göra med ångspärr/ångbroms när innerdelen möter garage som är förberett med isolering men kommer vara kallt på obestämd tid.
Ska ångspärr överlappa till ångbroms på ytterväggarna där garage möter innedel? Bör jag strunta i plast på väggarna markerat i rött ifall det senare blir plast eller ångbroms i garaget? Hittar ingen rekommendation på detta.
 
  • Interiör av ett oisolerat garage med isolering på väggar och markeringar som visar planerad ångspärrplacering.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.