Hej, nån som är kunnig på hur man bör göra med ångspärr/ångbroms när innerdelen möter garage som är förberett med isolering men kommer vara kallt på obestämd tid.
Ska ångspärr överlappa till ångbroms på ytterväggarna där garage möter innedel? Bör jag strunta i plast på väggarna markerat i rött ifall det senare blir plast eller ångbroms i garaget? Hittar ingen rekommendation på detta.