Jan-Å:
Ok där ser man. Ja forumet verkar väldig bra. Verkar finnas mycket att lära sig här.
Billy_Baver:
Det var en vettig insikt.
Jag skall egentligen bara ha garagat till garage, och uppställningsplats för båten kanske. Var väl mest ute efter det bekväma och roliga med ett stort riktigt dubbelgarage/verkstad/hobbyrum/man-cave. Men det kanske är ganska korkat. Och ett större/dyrare jobb jag trott. Trodde inte uppvärmningskkostnad skulle vara så stor heller. men det kanske den blir?
Många tankar att fundera på nu i alla fall.
Tack för hjälpen alla.
Protte (vad jag egentligen gör?? I grunden elektroniknisse men har finsnickrat proffesionellt, kan sprutmåla, svetsa och hela mekaniska köret, är bondpojk, och byggt en hel del)
Billy har definitivt en poäng.
Jag har aldrig tvivlat på kompetensen Protte, uttryckte mej kanske lite slarvigt, ursäkta :blushing:
Men allvarligt, stog jag med ett sånt projekt som TS har och fick en sån inbjudan som Du gav skulle jag pm:a direkt. Vet inte var TS bor (VG kanske står för Västra Götaland?) men det tar max 2 dar att åka nånstans i Sverige och att då kunna få fika ihop me nån annan hempulare samtidigt som man får ett studiebesök på ett likadant projekt som det man tänker dra igång själv skulle dels vara trevligt dels spara in mycke mer tid än 2 dar och massor med lärpengar också. d^_^b
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.