Som rubriken lyder så går min familj i planer att bygga hus dax att gå vidare från radhuset i Haninge till villa.
Har varigt in och titta på en del medel och stora hustillverkare och hitta några hus som intresserar mig, sedan hitta jag en liten tillverkare av hus och blev väldigt intresserad av ett av deras hus så jag vill veta om någon här på forumet har erfarenhet av ett företag som heter Ikonhus bra/dåliga. ( www.Ikonhus.se )
Jag vet inte så mycket mer än att de bygger mycket i Värmdö kommun. Husen ser trevliga ut och materialen kommer från ansedda lokala leverantörer. Dock vet jag inget om finish eller kundnöjdhet
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.