Har en Electrolux tvättmaskin i ny-skick som blev ställd åt sidan häromåret då det verkar som att trumman är lös från axeln, panik köpte en LG från "Facebook köp å sälj" men skulle nu gärna behöva dubbla maskiner, någon som vet om den är lagningsbar till ett rimligt pris och arbetsinsats
 
Fairlane
Välkommen till forumet

Tack för tipset att undvika Electrolux nu när jag själv börjar leta ny tvättmaskin. Jag vill ju inte ha en maskin som redan i nyskick har en lös trumma. 😉

Skönt åsido, jag är inte rätt person att hjälpa dig med problemet men det brukar dyka upp någon kunnig och det brukar underlätta att ange modell.
 
S Sörbölebo skrev:
Har en Electrolux tvättmaskin i ny-skick som blev ställd åt sidan häromåret då det verkar som att trumman är lös från axeln, panik köpte en LG från "Facebook köp å sälj" men skulle nu gärna behöva dubbla maskiner, någon som vet om den är lagningsbar till ett rimligt pris och arbetsinsats
Märklig definition på nyskick.😎
Om du uppger modell och ålder så kan du säkert få hjälp här.
 
Fairlane Fairlane skrev:
Välkommen till forumet

Tack för tipset att undvika Electrolux nu när jag själv börjar leta ny tvättmaskin. Jag vill ju inte ha en maskin som redan i nyskick har en lös trumma. 😉

Skönt åsido, jag är inte rätt person att hjälpa dig med problemet men det brukar dyka upp någon kunnig och det brukar underlätta att ange modell.
Tack för välkomnandet Fairlane!
Inte mycket till tips, maskinen som vi hade köpte vi som visningsEx gick klanderfritt från början men jag tror att någon i familjen var lite optimistisk när den skulle matas(10kg) tror själv att det överskreds med råge???
 
S Sörbölebo skrev:
Har en Electrolux tvättmaskin i ny-skick som blev ställd åt sidan häromåret då det verkar som att trumman är lös från axeln, panik köpte en LG från "Facebook köp å sälj" men skulle nu gärna behöva dubbla maskiner, någon som vet om den är lagningsbar till ett rimligt pris och arbetsinsats
 
  • Skylt med specifikationer på en vitvarumaskin från Electrolux, inklusive modell- och serienummer samt CE-märkning och energiklass.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Fairlane
Det ser ut att vara en ny maskin?
Garanti måste ju finnas?
 
Polsk från 2019

skitmaskin
du byter den svetsade baljan med trumma komplett

resdel 1926905306 ca 2500.-

två man gör jobbet på 2 h
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.