Har en Electrolux tvättmaskin i ny-skick som blev ställd åt sidan häromåret då det verkar som att trumman är lös från axeln, panik köpte en LG från "Facebook köp å sälj" men skulle nu gärna behöva dubbla maskiner, någon som vet om den är lagningsbar till ett rimligt pris och arbetsinsats
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 875 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 875 inlägg
Välkommen till forumet
Tack för tipset att undvika Electrolux nu när jag själv börjar leta ny tvättmaskin. Jag vill ju inte ha en maskin som redan i nyskick har en lös trumma. 😉
Skönt åsido, jag är inte rätt person att hjälpa dig med problemet men det brukar dyka upp någon kunnig och det brukar underlätta att ange modell.
Tack för tipset att undvika Electrolux nu när jag själv börjar leta ny tvättmaskin. Jag vill ju inte ha en maskin som redan i nyskick har en lös trumma. 😉
Skönt åsido, jag är inte rätt person att hjälpa dig med problemet men det brukar dyka upp någon kunnig och det brukar underlätta att ange modell.
Märklig definition på nyskick.😎S Sörbölebo skrev:
Om du uppger modell och ålder så kan du säkert få hjälp här.
Tack för välkomnandet Fairlane!Fairlane skrev:
Välkommen till forumet
Tack för tipset att undvika Electrolux nu när jag själv börjar leta ny tvättmaskin. Jag vill ju inte ha en maskin som redan i nyskick har en lös trumma. 😉
Skönt åsido, jag är inte rätt person att hjälpa dig med problemet men det brukar dyka upp någon kunnig och det brukar underlätta att ange modell.
Inte mycket till tips, maskinen som vi hade köpte vi som visningsEx gick klanderfritt från början men jag tror att någon i familjen var lite optimistisk när den skulle matas(10kg) tror själv att det överskreds med råge???
S Sörbölebo skrev:
Klicka här för att svara
