Plasten i dörren på mitt kylskåp har spruckit. Det är ett kylskåp med två smaker dörrar som öppnas från varandra (typ ”american”) och detta är på sidan mot mitten. På denna sitter normalt mitten-ribban (som täcker springan mellan dörrarna) monterad. Det går inte längre att köpa reservdelar till mitt kylskåp så jag hoppas verkligen att det går att laga. Går det att limma/gorilla-tejpa eller dylikt och om ja, vad rekommenderar ni för produkter till detta?
(Sprickan är ett problem för det gör att ”ribban” som skall sitta där rör sig för mycket i sidled).
(Sprickan är ett problem för det gör att ”ribban” som skall sitta där rör sig för mycket i sidled).
Medlem
· Västernorrland
· 12 012 inlägg
tveksamt om det går att limma och samtidigt hålla.......är aluribban samtidigt handtaget eller vad?
Klicka här för att svara

