https://www.amazon.se/frekvensinverterare-frekvensomvandlare-inverterare-ingång-trefas/dp/B0DP9GLZN5/ref=sr_1_7_mod_primary_new?crid=JITD1MD9Y5PC&dib=eyJ2IjoiMSJ9.5ogng53y_DEQFTO4SZsh4-wBXHww6ikojkXasuSxqayOgEmy6bVgOwPY8NYVSvnR6VjEUd424DL16GToMBIUYVuu_Y0zYnxbdrMzWkgOExbEaIoroU9b0vIq0Vr2s0BroDf0q1tfBK1YMuwJuOB2DzH_GN1lgK5TB8PAOMJHkgOOFT1hJJtytmnAQ8Y8eg3F7hiQr3U-gjtwncJqAkKJukCX3mTq6uRrY9V1sYuBV6uG5qPhn8O1fawcGysxayBM7vHnJwQcqlrnOnF04LL7naO43YYYc_rInFOY_-gAjNs._AWAiMaiCn3TcGSbtQ5kYI6aOfZO0Tehe9K487sM9aQ&dib_tag=se&keywords=Frekvensomvandlare+220+V+till+380&qid=1772283680&sbo=RZvfv//HxDF+O5021pAnSA==&sprefix=frekvensomvandlare+220+v+till+380,aps,169&sr=8-7&th=1
Går det att ladda bil med denna ? eller är den bara till för 3 fas motorer?
Går det att ladda bil med denna ? eller är den bara till för 3 fas motorer?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är en frekvensomriktare och den styr bara ut i olika Hz för en motors olika varvtal, Spänningen ut är detsamma hela tiden. Så kommer inte att fungera för att ladda en bil, då troligen allt för laddning är tillverkat för 50 Hz och inte variation på det.uffeulander skrev:
Spänningen varierar också, högre frekvens / högre spänning.J jonaserik skrev:
Annars håller jag med, absolut inget man kan ladda en bil med, hur i hela världen skulle det gå till?
Klicka här för att svara
