Nyss blivit ensam och vet inte hur jag ska reglerar min panna. Just nu fungerar det bra men då jag ska åka bort en längre period vill jag kunna ställa ner värmen så inte det tar så mycket el. Någon som förstår sig på denna panna är jag tacksam för svar
Hobbysnickare
· Västra Götaland
· 1 496 inlägg
Finns någon typskyllt på pannan du kan ta bild på så kan jag försöka leta upp manualen.
Är det bara värme eller även varmvatten eller har du separat varmvattenberedare?
Verkar vara styrning mer rumsgivare eller utomhusgivare. Det kan räcka att du ställer ner elementen/termostaterna i huset så kommer pannan inte behöva värma så mycket vatten.
Är det bara värme eller även varmvatten eller har du separat varmvattenberedare?
Verkar vara styrning mer rumsgivare eller utomhusgivare. Det kan räcka att du ställer ner elementen/termostaterna i huset så kommer pannan inte behöva värma så mycket vatten.
Tack för svar. Tror tyvärr att termostaten är sönder. Vi har golvvärmenS Småbrukaren skrev:Finns någon typskyllt på pannan du kan ta bild på så kan jag försöka leta upp manualen.
Är det bara värme eller även varmvatten eller har du separat varmvattenberedare?
Verkar vara styrning mer rumsgivare eller utomhusgivare. Det kan räcka att du ställer ner elementen/termostaterna i huset så kommer pannan inte behöva värma så mycket vatten.
Det är den som är på sista bilden.
Klicka här för att svara


