Hej!

Håller på att renovera badrum. Standarden på lysknappen i huset ligger runt 130 cm ög. Är ett gammalt hus. Nu är ett helt nytt badrum på gång. Vart hade ni satt lysknappen då. Efter husets gamla standard eller lägre för att tex barn ska nå knappen?

kom gärna med inputs. Kan ej bestämma mig.
 
Jag hade satt som i resten av huset. Om du nu inte ska flytta alla de andra dvs
 
  • Gilla
Byggvm2022 och 2 till
  • Laddar…
Då blev det så.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.