Hej!
Håller på att renovera badrum. Standarden på lysknappen i huset ligger runt 130 cm ög. Är ett gammalt hus. Nu är ett helt nytt badrum på gång. Vart hade ni satt lysknappen då. Efter husets gamla standard eller lägre för att tex barn ska nå knappen?
kom gärna med inputs. Kan ej bestämma mig.