Hej alla glada!
Har ett gammalt körsbärsträd ståendes i trädgården som behöver lite omsorg. I år så växte det inte några löv på många av grenarna, ganska stor del av trädet som ni ser på bilden:
Hur ska jag göra för att trädet skall bli glatt igen? Sjunger det på sista versen, stammen är säkert ~80cm i diameter längst ned, så det lär väl ha några år på nacken. Huset byggdes 39 så det kan ju vara från där ifrån.
Tack på förhand!
/ekblom
Har ett gammalt körsbärsträd ståendes i trädgården som behöver lite omsorg. I år så växte det inte några löv på många av grenarna, ganska stor del av trädet som ni ser på bilden:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hur ska jag göra för att trädet skall bli glatt igen? Sjunger det på sista versen, stammen är säkert ~80cm i diameter längst ned, så det lär väl ha några år på nacken. Huset byggdes 39 så det kan ju vara från där ifrån.
Tack på förhand!
/ekblom
Klicka här för att svara