H Höstrågvägen #1 Medlem · 1 inlägg 22 apr 2021 14:13 Höstrågvägen Medlem 1 inlägg 22 apr 2021 14:13 #1 Hur isolerar man ett hus från 1908 som har oisolerat tak.... huset ska andas förstår jag...fått info om att nytt tak är ett måste. Taket har tegelplattor som är ganska nya så det känns väldigt onödigt att riva.
Hur isolerar man ett hus från 1908 som har oisolerat tak.... huset ska andas förstår jag...fått info om att nytt tak är ett måste. Taket har tegelplattor som är ganska nya så det känns väldigt onödigt att riva.
SågspånPappspikEternit #2 Husägare · Småländska höglandet · 5 641 inlägg 22 apr 2021 14:42 SågspånPappspikEternit Husägare Småländska höglandet 5 641 inlägg 22 apr 2021 14:42 #2 Berätta mer om huset och hur det är konstruerat, har du bilder? Vad är syftet med att isolera huset?