5 382 läst ·
5 svar
5k läst
5 svar
Gammalt Flytspackel
Tänkte inte alls på detta innan, men flytspackla golvet idag i Hallen, Hade 2 nya säckar och en Gammal säck jag haft i förrådet. Men nu verkar det som att just den ytan vart jag slog i den gamla säcken inte torkar alls. Har gått ca 5 timmar nu, men där vart jag la dom 2 nya säckarna är det gångbart o torrt redan.
Ska jag vänta några timmar till, eller skrapa bort det gamla, prima om o lägga nytt ?
Med vänlig hälsning, Matti
Ska jag vänta några timmar till, eller skrapa bort det gamla, prima om o lägga nytt ?
Med vänlig hälsning, Matti
Tänkte lägga klinkers ovan på 60*60 plattor. Hallen är ca 5kvm, och ytan som inte torkat ännu är ca 1.5 kvm.
Jag hade tagit bort det,MattiasBjorn skrev:
Hade samma problem när jag flytspacklade med Kiilto Tasoflex, det tog 48h innan allt var torrt, men jag skulle ha parkett ovanpå, så jag lät det vara.
Tack för svar,
Jag beslutade att ta bort o prima om. Var i köpte nytt och fräscht flytspackel,
Försöka göra så rent som möjligt nu då, skrapa så gott det går gissar jag.
Jag beslutade att ta bort o prima om. Var i köpte nytt och fräscht flytspackel,
Försöka göra så rent som möjligt nu då, skrapa så gott det går gissar jag.
Klicka här för att svara