Hej Byggahus!
Hoppas det finns någon här som är lite duktig på avlopp eller varit med i game:at längre än vad jag har!
Det är så att jag och min sambo bor i en gammal hyresrätt och vårat avlopp, under duschen och även kopplat till handfatet, har börjat lukta väldigt unket och illa det senaste.
Undrar om det finns någon som har erfarenheter av gamla rör eller avlopp? Har testat att rensa det, tvätta med bikarbonat+vinäger, städa och skrubba med klor och alla andra sorters skurmedel men inget verkar hålla lukten borta!
Så, snälla, finns det någon här som har något förslag vad jag kan testa att göra här?
Skickar med några bilder om det skulle hjälpa!